OD10982AC Supporting and Troubleshooting Windows 10

Ciljna grupa: IT Professionals
Nivo: 300
Trajanje: 5 dana
Dostupni jezici: English
Tema: Windows
Opširnije na zvaničnom sajtu

O ovom kursu
Ovaj kurs je napravljen da obezbedi studentima znanje i veštine potrebne za podršku i rešavanje problema Windowsa 10 PCs i uređaja u okruženju Windows Server domena. Te veštine uključuju razumevanje svojstava Windowsa 10, kako mogu da se koriste u okruženju Active Directory i kako se rešavaju njihovi problemi.

Profil polaznika
Prvenstvena publika za ovaj kurs je tehničar za podršku stonih računara u preduzeću (EDST – Enterprise Desktop Support Technician), koji daje podršku za nivo 2 (Tier 2) korisnicima personalnih računara Windows 10 i uređaja u organizacijama srednjih i velikih preduzeća, u okviru okruženja Windows domena. EDST se fokusira na široku lepezu tehničkih pitanja za Windows operativne sisteme (OS), uređaje, servise u oblaku, aplikacije, umrežavanje i hardversku podršku. U sveobuhvatnom scenariju, ako preduzeće nudi ovu uslugu, EDST je taj koji je podržava.

Ključne obaveze uključuju rešavanje tehničkih pitanja vezanih za Windows 10: instaliranje i migraciju, aktiviranje, performanse, profili, parametri; i sinhronizacija uređaja. Neke druge ključne obaveze uključuju lokalni i daljinski pristup mrežama; pristup aplikacijama, pristup podacima i štampačima; autentifikacija, bezbednost i polise krajnjih tačaka; oporavak OS i podataka.

Za ovaj kurs će takođe biti zainteresovani IT profesionalci koji administriraju i podržavaju Windows 10 stone računare, uređaje, korisnike i povezane mrežne i bezbednosne resurse. Studenti koji traže sertifikat na ispitu 70-697, Windows 10 Configuring će takođe imati koristi od ovog kursa.

Po završetku kursa
Po završetku ovog kursa, studenti će biti u stanju da:

  • Opišu procese vezane za planiranje i korišćenje metodologije za rešavanje problema za Windows 10.
  • Rešavaju probleme pitanja puštanja u rad i servisa operativnog sistema na Windows 10 PC-ju.
  • Razreše pitanja koja se odnose na hardverske uređaje i drajvere uređaja.
  • Daljinski rešavaju probleme Windows 10 uređaja.
  • Rešavaju probleme koji se odnose na povezivanje mreža.
  • Rešavaju probleme otkaza klijentskih konfiguracija i pitanja primenom GPO (Group Policy Objects) objekata.
  • Rešavaju probleme vezane za korisničke parametre.
  • Rešavaju probleme daljinskog povezivanja.
  • Razreše pitanja vezana za pristupanje resursima iz uređaja spojenih u domen.
  • Razreše pitanja vezana za pristupanje resursima iz uređaja koji nisu spojeni u domen.
  • Rešavaju probleme koji se odnose na instaliranje i rad aplikacija.
  • Održavaju uređaj koji izvršava Windows 10.
  • Oporave uređaj koji izvršava Windows 10.