Akcija!

C++ programiranje igrica – Osnove

1,480.00 RSD

ISBN: 978-86-7991-400-2 Kategorija:
Autor: John Horton Broj strana: 512 Pismo: Latinica Povez: Mek Format: B5 Godina izdavanja: 2017

Ova knjiga vam nudi zabavan uvod u svet programiranja igrica, C i SFML koji koristi OpenGL pomoću tri zabavne potpuno upotrebljive igrice. Te igrice su: jedna zarazna brza igrica na dva dugmeta, jedna igrica preživljavanja sa više nivoa i pucanjem na zombije i jedna platformska igrica sa podeljenim ekranom za više igrača.

Počinjemo od samih osnova programiranja, kao što su promenljive, petlje i uslovi, a vi ćete biti sve veštiji sa svakom igricom prelazeći na ključne C teme, kao što je OOP (Objektno orijentisano programiranje), C pokazivači i uvod u STL (biblio­teka standardnih šablona). Dok budete pravili te igrice, vi ćete takođe učiti uzbudljive koncepte programiranja igrica, kao što su efekti čestica, usmereni zvuk (prostornost), OpenGL programabilni šejderi, pravljenje na hiljade objekata i još mnogo toga.

Šta ćete naučiti:

  • Naučićete C od nule, istovremeno učeći kako se prave igrice
  • Učićete osnove C -a, kao što su pro­menljive, petlje i funkcije da biste ani­mi­rali objekte igrica, reagovali na kolizije, pamtili rezultat, svirali zvučne efekte i pravili svoju prvu upotrebljivu igricu
  • Koristićete naprednije C teme kao što su klase, nasleđivanje i reference da biste napravili i kontrolisali na hiljade neprijatelja, pucali iz mitraljeza i pravili slučajno sastavljene svetove igrica koji se pomeraju
  • Proširićete svoje znanje C -a dalje od početničkog nivoa i koristićete koncepte kao što su pokazivači, reference i STL da biste dodali osobine kao što su podeljeni ekran za više igrača, uronjen usmereni zvuk i prilagođeni nivoi koji se učitavaju iz fajlova
  • Osposobićete se za pravljenje vlastitih jedinstvenih igrica!