Ciljna grupa: IT Professionals
Nivo: 300
Trajanje: 2 dana
Dostupni jezici: English
Tema: Microsoft System Center Service Manager
Opširnije na zvaničnom sajtu
O ovom kursu
Ovaj petodnevni kurs će studentima pružiti ključno znanje potrebno za uvođenje i konfigurisanje System Center 2012 R2 Service Managera. Na praktičnim vežbama, studenti će učiti sledeće:
- Koje je mesto Service Managera u proizvodu System Center 2012 R2.
- Za koje poslovne i tehničke potrebe je Service Manager projektovan
- Kako se Service Manager slaže sa ITIL i MOF.
- Kako se projektuje, pravi i primenjuje System Center 2012 R2 Service Manager instalacija.
- Kako nadograditi postojeće okruženje Service Manager 2010 na System Center 2012.
- Kako prilagoditi System Center 2012 R2 Service Manager u skladu sa korporativnim standardima.
- Kako da konfigurišu upravljanje problemima (Incident and Problem Management).
- Kako da konfigurišu upravljanje ažuriranja (Activity, Change and Release Management).
- Kako da konfigurišu zahteve Service Requests.
- Kako da konfigurišu Service Level Management.
- Kako da prilagode Self-Service Portal.
- Kako da konfigurišu izveštavanje i analizu (Reporting and Analysis).
- Kako da rešavaju probleme Service Managera i izvrše oporavak od katastrofe.
- Kako da prave prilagođene obrasce Service Managera.
Profil polaznika
Ovaj kurs je namenjen administratorima oblaka i centara podataka koji tek upoznaju System Center 2012 R2 Service Manager a odgovorni su za uvođenje, konfigurisanje i rad sa njim u svom oblaku ili centru podataka. Ovaj kurs je takođe namenjen administratorima oblaka i centara podataka koji već poznaju Service Manager i žele da nadograde svoje veštine i uključe nove mogućnosti koje se nalaze u System Center 2012 R2 Service Manageru.
Po završetku kursa
Po završetku ovog kursa, studenti će biti u stanju da:
- Opišu Service Manager 2012 R2.
- Instaliraju Service Manager 2012 R2.
- Opišu primere korišćenja Service Managera.
- Konfigurišu osnovne parametre u Service Manageru 2012 R2.
- Konfigurišu upravljanje problemima (Incident and Problem Management).
- Konfigurišu Activity, Change, and Release Management.
- Konfigurišu i upravljaju zahtevima Service Requests.
- Automatizuju poslovne procese pomoću Service Managera i Orchestratora.
- Konfigurišu Service Level Management.
- Prilagode Self-Service Portal.
- Koriste izveštaje i analizu (Reports and Analyze Data) u Service Manageru.
- Vrše napredno rešavanje problema i oporavak od katastrofe u Service Manageru.
- Prilagode obrasce Service Manager Forms.