Preaload Image
Back
Akcija!

Startap preduzetništvo

Originalna cena je bila: 1,760.00 RSD.Trenutna cena je: 1,250.00 RSD.

• Skram • Agilan razvoj • Dizajn tinking • Nauka o podacima • Veštačka inteligencija • Digitalna transformacija

Njegovo visočanstvo prototip, genijalna disruptivnost, zanosan rizični kapital, snalažljivo hakovanje rasta, smelo pivotiranje… Knjiga „Startap preduzetništvo” predstavlja i na primerima objašnjava ove i mnoge druge ključne fenomene inovativnog preduzetništva. Nudi, ne samo teorijska znanja, već i praktične tehnike, kao i precizna uputstva koja će ti pomoći da uspeš u svetu startapa.
Svi pričaju o startapima. Nauka o podacima i druge naučne discipline sve više izučavaju objektivne faktore uspeha startapa, stvarajući novu oblast nauke – startapologiju. Objedinjujući dosadašnja naučna saznanja, knjiga „Startap preduzetništvo” ti može pomoći ako:
• imaš nekoliko ideja šta da radiš, a ne znaš za koju da se opredeliš
• tačno znaš šta hoćeš da napraviš, ali ne i kako da se organizuješ
• namera ti je da svoj biznis otpočneš na jakim temeljima
• imaš priliku da se pridružiš agilnom timu koji radi zanimljive stvari i ne želiš da tu priliku propustiš
• treba da predstaviš svoj proizvod i da se izboriš za njega
• često razmišljaš o novim primenama veštačke inteligencije
• stalno oko sebe uočavaš probleme i situacije u kojima bi računarska rešenja mnogo pomogla
• voliš podatke i ne plašiš se da ih obrađuješ i analiziraš
Ova knjiga će ti pokazati kako se pokreće startap. Uz savete stručnjaka, najbolje tehnike i najnovije primere iz industrije, pripremićeš se da se nosiš sa izazovima i da iskoristiš prilike u svetu startapa.

-
+
ISBN: 978-86-7991-459-0 Kategorije: ,
Autor: Dušan Vujošević Broj strana: 424 Pismo: ćirilica Povez: broš Format: B5 Godina izdavanja: 2025

Sadržaj
Uputstvo
Predgovor
1. Idejacija – dolaženje na ideju
1.1 Detinja idejacija
1.2 Ekspertska idejacija
1.3 Uzgredna idejacija
1.4 Svetska idejacija
1.5 Dimenziona idejacija
1.6 Matrična idejacija
1.7 Timska idejacija
1.8 Metodološka idejacija
1.9 Automatizovana idejacija
1.10 Nenaslutiva idejacija
2. Eksperiment – provera održivosti ideje
2.1 Novi ekperimentalizam
2.2 Testiranje ideje o potrošačkom softveru
2.3 Testiranje ideje o potrošačkoj usluzi
2.4 Testiranje ideje o potrošačkom hardveru
2.5 Testiranje ideje o posredovanju
2.6 Testiranje ideje o poslovnom rešenju
3. Kanvas – razrada poslovnog modela
3.1 Polja lin kanvasa
3.2 Primena lin kanvasa
3.3 Lin startap
3.4 Kanvasi gejmifikacije
3.5 Poslovni model
3.6 Ciljno orijentisana mapa puta proizvoda
4. Disrupcija – pometnja na tržištu i u društvu
4.1 Ostavljanje bez posla
4.2 Trajektorija disrupcije
4.3 Studije slučajeva disruptivnosti
4.4 Zakonitosti disruptivnosti
4.5 Kanvas disrupcije dizajnom
4.6 Dizajn tinking
5. Agilnost – metodološki okviri za organizovanje razvoja rešenja
5.1 Prodakt beklog i drugi artefakti
5.2 Pozicije u skramu
5.3 Sastanak za planiranje sprinta
5.4 Kanban-ploča
5.5 Dnevni skram
5.6 Pregled i retrospektiva sprinta
5.7 Agilan pristup

6. Ljudstvo – pojedinci i timski rad
6.1 Pojedinci
6.2 Preduzetnik
6.3 Tim
6.4 Uigravanje tima
6.5 Timske uloge
6.6 Prepreke pred timskim radom
6.7 Podela kolača
7. Ekosistem – okruženje poduhvata
7.1 Zapadni Pacifik
7.2 Istočni Pacifik
7.3 Globalni trendovi
7.4 Srpski startap ekosistem
7.5 Pravo intelektualne svojine
7.6 Rizičan kapital
7.7 Poslovni anđeli
7.8 Prostori i platforme
7.9 Softverska podrška
7.10 Analitika ekosistema
7.11 Kritike
8. Pič – predstavljanje poduhvata
8.1 Tipična struktura piča
8.2 Upotreba pičeva
8.3 Analize pičeva
8.4 Poruka i pripovedanje
9. Nestanak – propadanje poduhvata
9.1 Izučavanje nestanaka startapa
9.2 Česti uzroci nestanka startapa
9.3 Primeri nestanaka
9.4 Stečaj i alternative
9.5 Upravljanje rizikom
10. Opstanak – rast organizacije
10.1 Trakcija
10.2 Hakovanje rasta
10.3 Pivotiranje
10.4 Skaliranje
10.5 Uspon
10.6 Planirljivost
Rešenja testnih zadataka